Natuur en mediteren

Natuur meditatie

Zoek een mooie gezonde boom uit, ga er tegenaan zitten, liefst op een plek waar je niet gestoord wordt.

Keer met je aandacht naar binnen, laat alle beslommeringen los.

Besluit helemaal hier in het NU aanwezig te zijn. Ontspan.

Wees je bewust van je lichaam. Adem rustig en diep.

De natuur, de geluiden, geuren, kleuren en alles wat je opmerkt om je heen, zorgen er voor dat je uit je hoofd in je lichaam en in je omgeving komt. Je kunt je helemaal ontspannen, hebt minder last van stress en voelt je levendiger.

Een uitstekende manier dus om je batterij weer op te laden.

In ons dagelijks leven worden we voortdurend overspoeld met informatie. Deze continue overprikkeling van ons brein zorgt ervoor dat we tegen het eind van de middag vaak volledig uitgeput zijn. Onze productiviteit is op. Om weer op te laden kunnen we rustgevende activiteiten doen.

Veel kruiden, planten en bomen, kunnen daar iets in voor je betekenen. De natuur is een wellness plek en geeft prachtige natuurbehandelingen.

In de hersenen van lichamelijk fitte mensen worden meer stofjes aangemaakt die zorgen voor blijdschap, veiligheid of tevredenheid, serotonine en oxytocine. Probeer zo goed mogelijk voor jezelf zorgt, dan komen deze hormonen vanzelf vrij.

Probeer ook zo veel mogelijk buiten te zijn, want niets brengt je zo snel in een goede stemming. Door gebrek aan zonlicht en daglicht in de buitenlucht raakt de biologische klok in onze hersenen van slag, wat onder meer effect heeft op de productie van het geluk hormoon serotonine. Als het lukt om je eraan over te geven, kan de natuur helpen.

Natuur en mediteren

Natuur meditatie

Zoek een mooie gezonde boom uit, ga er tegenaan zitten, liefst op een plek waar je niet gestoord wordt.

Keer met je aandacht naar binnen, laat alle beslommeringen los.

Besluit helemaal hier in het NU aanwezig te zijn. Ontspan.

Wees je bewust van je lichaam. Adem rustig en diep.

De natuur, de geluiden, geuren, kleuren en alles wat je opmerkt om je heen, zorgen er voor dat je uit je hoofd in je lichaam en in je omgeving komt. Je kunt je helemaal ontspannen, hebt minder last van stress en voelt je levendiger.

Een uitstekende manier dus om je batterij weer op te laden.

In ons dagelijks leven worden we voortdurend overspoeld met informatie. Deze continue overprikkeling van ons brein zorgt ervoor dat we tegen het eind van de middag vaak volledig uitgeput zijn. Onze productiviteit is op. Om weer op te laden kunnen we rustgevende activiteiten doen.

Veel kruiden, planten en bomen, kunnen daar iets in voor je betekenen. De natuur is een wellness plek en geeft prachtige natuurbehandelingen.

In de hersenen van lichamelijk fitte mensen worden meer stofjes aangemaakt die zorgen voor blijdschap, veiligheid of tevredenheid, serotonine en oxytocine. Probeer zo goed mogelijk voor jezelf zorgt, dan komen deze hormonen vanzelf vrij.

Probeer ook zo veel mogelijk buiten te zijn, want niets brengt je zo snel in een goede stemming. Door gebrek aan zonlicht en daglicht in de buitenlucht raakt de biologische klok in onze hersenen van slag, wat onder meer effect heeft op de productie van het geluk hormoon serotonine. Als het lukt om je eraan over te geven, kan de natuur helpen.



Welcome to my blog


Natuur en mediteren

Natuur meditatie

Zoek een mooie gezonde boom uit, ga er tegenaan zitten, liefst op een plek waar je niet gestoord wordt.

Keer met je aandacht naar binnen, laat alle beslommeringen los.

Besluit helemaal hier in het NU aanwezig te zijn. Ontspan.

Wees je bewust van je lichaam. Adem rustig en diep.

De natuur, de geluiden, geuren, kleuren en alles wat je opmerkt om je heen, zorgen er voor dat je uit je hoofd in je lichaam en in je omgeving komt. Je kunt je helemaal ontspannen, hebt minder last van stress en voelt je levendiger.

Een uitstekende manier dus om je batterij weer op te laden.

In ons dagelijks leven worden we voortdurend overspoeld met informatie. Deze continue overprikkeling van ons brein zorgt ervoor dat we tegen het eind van de middag vaak volledig uitgeput zijn. Onze productiviteit is op. Om weer op te laden kunnen we rustgevende activiteiten doen.

Veel kruiden, planten en bomen, kunnen daar iets in voor je betekenen. De natuur is een wellness plek en geeft prachtige natuurbehandelingen.

In de hersenen van lichamelijk fitte mensen worden meer stofjes aangemaakt die zorgen voor blijdschap, veiligheid of tevredenheid, serotonine en oxytocine. Probeer zo goed mogelijk voor jezelf zorgt, dan komen deze hormonen vanzelf vrij.

Probeer ook zo veel mogelijk buiten te zijn, want niets brengt je zo snel in een goede stemming. Door gebrek aan zonlicht en daglicht in de buitenlucht raakt de biologische klok in onze hersenen van slag, wat onder meer effect heeft op de productie van het geluk hormoon serotonine. Als het lukt om je eraan over te geven, kan de natuur helpen.

Natuur en mediteren

Natuur meditatie

Zoek een mooie gezonde boom uit, ga er tegenaan zitten, liefst op een plek waar je niet gestoord wordt.

Keer met je aandacht naar binnen, laat alle beslommeringen los.

Besluit helemaal hier in het NU aanwezig te zijn. Ontspan.

Wees je bewust van je lichaam. Adem rustig en diep.

De natuur, de geluiden, geuren, kleuren en alles wat je opmerkt om je heen, zorgen er voor dat je uit je hoofd in je lichaam en in je omgeving komt. Je kunt je helemaal ontspannen, hebt minder last van stress en voelt je levendiger.

Een uitstekende manier dus om je batterij weer op te laden.

In ons dagelijks leven worden we voortdurend overspoeld met informatie. Deze continue overprikkeling van ons brein zorgt ervoor dat we tegen het eind van de middag vaak volledig uitgeput zijn. Onze productiviteit is op. Om weer op te laden kunnen we rustgevende activiteiten doen.

Veel kruiden, planten en bomen, kunnen daar iets in voor je betekenen. De natuur is een wellness plek en geeft prachtige natuurbehandelingen.

In de hersenen van lichamelijk fitte mensen worden meer stofjes aangemaakt die zorgen voor blijdschap, veiligheid of tevredenheid, serotonine en oxytocine. Probeer zo goed mogelijk voor jezelf zorgt, dan komen deze hormonen vanzelf vrij.

Probeer ook zo veel mogelijk buiten te zijn, want niets brengt je zo snel in een goede stemming. Door gebrek aan zonlicht en daglicht in de buitenlucht raakt de biologische klok in onze hersenen van slag, wat onder meer effect heeft op de productie van het geluk hormoon serotonine. Als het lukt om je eraan over te geven, kan de natuur helpen.

Natuur en mediteren

Natuur meditatie

Zoek een mooie gezonde boom uit, ga er tegenaan zitten, liefst op een plek waar je niet gestoord wordt.

Keer met je aandacht naar binnen, laat alle beslommeringen los.

Besluit helemaal hier in het NU aanwezig te zijn. Ontspan.

Wees je bewust van je lichaam. Adem rustig en diep.

De natuur, de geluiden, geuren, kleuren en alles wat je opmerkt om je heen, zorgen er voor dat je uit je hoofd in je lichaam en in je omgeving komt. Je kunt je helemaal ontspannen, hebt minder last van stress en voelt je levendiger.

Een uitstekende manier dus om je batterij weer op te laden.

In ons dagelijks leven worden we voortdurend overspoeld met informatie. Deze continue overprikkeling van ons brein zorgt ervoor dat we tegen het eind van de middag vaak volledig uitgeput zijn. Onze productiviteit is op. Om weer op te laden kunnen we rustgevende activiteiten doen.

Veel kruiden, planten en bomen, kunnen daar iets in voor je betekenen. De natuur is een wellness plek en geeft prachtige natuurbehandelingen.

In de hersenen van lichamelijk fitte mensen worden meer stofjes aangemaakt die zorgen voor blijdschap, veiligheid of tevredenheid, serotonine en oxytocine. Probeer zo goed mogelijk voor jezelf zorgt, dan komen deze hormonen vanzelf vrij.

Probeer ook zo veel mogelijk buiten te zijn, want niets brengt je zo snel in een goede stemming. Door gebrek aan zonlicht en daglicht in de buitenlucht raakt de biologische klok in onze hersenen van slag, wat onder meer effect heeft op de productie van het geluk hormoon serotonine. Als het lukt om je eraan over te geven, kan de natuur helpen.

Natuur en mediteren

Natuur meditatie

Zoek een mooie gezonde boom uit, ga er tegenaan zitten, liefst op een plek waar je niet gestoord wordt.

Keer met je aandacht naar binnen, laat alle beslommeringen los.

Besluit helemaal hier in het NU aanwezig te zijn. Ontspan.

Wees je bewust van je lichaam. Adem rustig en diep.

De natuur, de geluiden, geuren, kleuren en alles wat je opmerkt om je heen, zorgen er voor dat je uit je hoofd in je lichaam en in je omgeving komt. Je kunt je helemaal ontspannen, hebt minder last van stress en voelt je levendiger.

Een uitstekende manier dus om je batterij weer op te laden.

In ons dagelijks leven worden we voortdurend overspoeld met informatie. Deze continue overprikkeling van ons brein zorgt ervoor dat we tegen het eind van de middag vaak volledig uitgeput zijn. Onze productiviteit is op. Om weer op te laden kunnen we rustgevende activiteiten doen.

Veel kruiden, planten en bomen, kunnen daar iets in voor je betekenen. De natuur is een wellness plek en geeft prachtige natuurbehandelingen.

In de hersenen van lichamelijk fitte mensen worden meer stofjes aangemaakt die zorgen voor blijdschap, veiligheid of tevredenheid, serotonine en oxytocine. Probeer zo goed mogelijk voor jezelf zorgt, dan komen deze hormonen vanzelf vrij.

Probeer ook zo veel mogelijk buiten te zijn, want niets brengt je zo snel in een goede stemming. Door gebrek aan zonlicht en daglicht in de buitenlucht raakt de biologische klok in onze hersenen van slag, wat onder meer effect heeft op de productie van het geluk hormoon serotonine. Als het lukt om je eraan over te geven, kan de natuur helpen.

Natuur en mediteren

Natuur meditatie

Zoek een mooie gezonde boom uit, ga er tegenaan zitten, liefst op een plek waar je niet gestoord wordt.

Keer met je aandacht naar binnen, laat alle beslommeringen los.

Besluit helemaal hier in het NU aanwezig te zijn. Ontspan.

Wees je bewust van je lichaam. Adem rustig en diep.

De natuur, de geluiden, geuren, kleuren en alles wat je opmerkt om je heen, zorgen er voor dat je uit je hoofd in je lichaam en in je omgeving komt. Je kunt je helemaal ontspannen, hebt minder last van stress en voelt je levendiger.

Een uitstekende manier dus om je batterij weer op te laden.

In ons dagelijks leven worden we voortdurend overspoeld met informatie. Deze continue overprikkeling van ons brein zorgt ervoor dat we tegen het eind van de middag vaak volledig uitgeput zijn. Onze productiviteit is op. Om weer op te laden kunnen we rustgevende activiteiten doen.

Veel kruiden, planten en bomen, kunnen daar iets in voor je betekenen. De natuur is een wellness plek en geeft prachtige natuurbehandelingen.

In de hersenen van lichamelijk fitte mensen worden meer stofjes aangemaakt die zorgen voor blijdschap, veiligheid of tevredenheid, serotonine en oxytocine. Probeer zo goed mogelijk voor jezelf zorgt, dan komen deze hormonen vanzelf vrij.

Probeer ook zo veel mogelijk buiten te zijn, want niets brengt je zo snel in een goede stemming. Door gebrek aan zonlicht en daglicht in de buitenlucht raakt de biologische klok in onze hersenen van slag, wat onder meer effect heeft op de productie van het geluk hormoon serotonine. Als het lukt om je eraan over te geven, kan de natuur helpen.

Natuur en mediteren

Natuur meditatie

Zoek een mooie gezonde boom uit, ga er tegenaan zitten, liefst op een plek waar je niet gestoord wordt.

Keer met je aandacht naar binnen, laat alle beslommeringen los.

Besluit helemaal hier in het NU aanwezig te zijn. Ontspan.

Wees je bewust van je lichaam. Adem rustig en diep.

De natuur, de geluiden, geuren, kleuren en alles wat je opmerkt om je heen, zorgen er voor dat je uit je hoofd in je lichaam en in je omgeving komt. Je kunt je helemaal ontspannen, hebt minder last van stress en voelt je levendiger.

Een uitstekende manier dus om je batterij weer op te laden.

In ons dagelijks leven worden we voortdurend overspoeld met informatie. Deze continue overprikkeling van ons brein zorgt ervoor dat we tegen het eind van de middag vaak volledig uitgeput zijn. Onze productiviteit is op. Om weer op te laden kunnen we rustgevende activiteiten doen.

Veel kruiden, planten en bomen, kunnen daar iets in voor je betekenen. De natuur is een wellness plek en geeft prachtige natuurbehandelingen.

In de hersenen van lichamelijk fitte mensen worden meer stofjes aangemaakt die zorgen voor blijdschap, veiligheid of tevredenheid, serotonine en oxytocine. Probeer zo goed mogelijk voor jezelf zorgt, dan komen deze hormonen vanzelf vrij.

Probeer ook zo veel mogelijk buiten te zijn, want niets brengt je zo snel in een goede stemming. Door gebrek aan zonlicht en daglicht in de buitenlucht raakt de biologische klok in onze hersenen van slag, wat onder meer effect heeft op de productie van het geluk hormoon serotonine. Als het lukt om je eraan over te geven, kan de natuur helpen.